Recenze (7)
Vikingové - Okamžiky vzpomínek (2018) (epizoda)
Od smrti Ragnara seriál stráca úroveň. Jediná svetlá stránka zakončenia prvej časti série prišla až na koniec...
David Attenborough: Zvířecí dynastie (2018) (seriál)
Sir David Attenborough zasa raz neskalmal! 100%
Válka světů 2: Další vlna (2008)
LIVINGDEAD, ty už prosím ťa prestan fetovať! Ten film by som aj ja natočil lepšie s mesačnou tržbou cukrárne. Odpad je slabé slovo.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Prison Break...hmmm,myslim ze som jeden z mala co videli tento serial po tom ako bol u nas odvysielany...stale som nechapal co na tom ti ludia vidia, ale ak vam poviemze som za dva dni stihol pozriet takmer dve serie, bude to hovorit za vsetko :) napinavy pribeh, herci ao sa patri do vazenskeho prostredia, charizma Millera,napinavy dej a ovela viac...stoji za to vidiet...
Hlas smrti 2: Světlo (2007)
myslim ze film bol celkom fajn, zapletka usla aj zopar krat ma prekvapili niekotre scary sceny. Ale myslim ze k tym 4 hviezdam vyrazne dopomohol herec Nathan Fillion, ktoreho som si oblubil zo sci-fi serialu Firefly :)
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
ked ona je tak sladka :D
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
tych 5***** je len kvoli miiiiiičovi :)