Recenze (203)
Triangle (2009)
Úděl nám určuje Triangle, přátelé. Nejlepší horor roku 2009. 100%
Šestý smysl (1999)
Výborný film, kterým jsem byl zcela pohlcen. Konec je opravdu nepředvídatelný.
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Tak pro mě asi nejlepší MI.
Vřískot (1996)
Ááá, Cravene, tys to zase dokázal. Tohle je jeden z nejlepších hororů, co jsem kdy viděl. Lepší "cool" vrah než Ghostface se dnes nenajde. Přidávám za Neve Campbell, je úžasná. Nejlepší film roku 1996 aneb děti se na horory moc dívat nemají.
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Nejkultovější kult všech kultů, který nikdo nikdy nemůže zapomenout.
Zombieland (2009)
PARÁDA! Mnohem lepší než Soumrak mrtvých. Postavy nejsou vůbec blbé, právě naopak, Nejvíc se mi líbil Tallahessee a Wichita(z hlavních rolí, z vedlejších samozřejmě Bill Murray). Co dodat? Nejlepší zombie komedie všech dob. Dvojky se nemůžu dočkat. 100%.
Lovecká sezóna (2006)
Nebijte mne, ale tomuhle opravdu dám za 5. Jako vždycky mě animák zaujal, je to super vtipné, krásná animace, a osobně vynikající film. 100%.
Věc (1982)
Výborný film s vynikajícíma hercema(Kurt jak jinak), atmosférou(poslední scéna pod sněhem) a jinak prostě suprovej film, nesmrtelný kult. 100%
Phineas a Ferb v paralelním vesmíru (2011) (TV film)
PHINEAS AND FERB 4EVER! 100%.
Méďa Béďa (2010)
Já chci oba Méďi domů! 100%.