Recenze (20)
Pojedeme k moři (2014)
Z hlediska poslední české filmové tvorby je film opravdu výjimečný. Ja byl mile překvapen, jak film na mě osobně zapůsobil. Hlavní dětské role byly skvěle vybrány, neboť děti působily velice věrohodně. Zaslouženě 4*
Táta k pronajmutí (2010) (seriál)
Podle mě to bylo super !! Škoda, že nejsou ( doufám jen zatím ) další díly. Vtipná podívaná, tedy poslední díl, byl vcelku trochu zklamáním, ale co .. zbytek dobrej !! :)
Hranaři (2011)
Ten kdo dává odpad, tak trochu nechápe, o čem film pojednává !!! Co se tim snaží filmaři naznačit.
Auta 2 (2011)
Já byl velice zpokojený i nadšený. Často platí pravidlo, že další díly nejsou tak dobré jako díly první, co se týče kvality a ideou, ale Auta 2 je to správné pokračování skvělého filmu. Akce, humor a dobrý příběh. 5* si naprosto zaslouží.
TACHO (2010)
Takový odpor ? Přehnanost ! Film zase není tak špatný jak se hodnotí. Pěkná podívaná s oblasti Rally a navíc vtipné.
Kazatel (2011)
Podle mně film byl dobrý. Příběh v celku ušel, ale celková atmosféra a dojem byl dobrý. Viděl jsem ve 3D, i když nebylo zrovna hodně scén, ale i přesto dobrý film.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Těšil jsem se na tenhle díl dlouho a bylo na co. Dobrý příběh, skvělý Johny Depp pardon radši Jack Sparrow, Hans Zimmer se svou hudbou nezklamal. Já byl spokojený. Dabing byl také skvělý. Prostě zase povedený díl Pirátů z Karibiku.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Prosťe hrozné! A nova vysílá v hlavním čase !! Nikoho to nezajímá!
Počátek (2010)
Podle mě jeden z nejlepších filmů. Vynikající obsazení, scénář, atmosféra filmu a hudba. Je to film o kterém člověk dlouho přemýšlím. Dávám plný počet, prostě nejlepší film
Gulliverovy cesty (2010)
Podle mě docela povedená podíváná. Mohlo být více vtipných scén ale i tak skvělé. Hezká rodinná komedie,. Jack Black byl výborný a stejně jako v Noc v Muzeu skvělý nápad filmu. Váhál jsem mezi třemi a čtyřmi, ale dal bych 4*, bylo to dobré.