Recenze (351)
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Mr.Bean v americkém zpracování se mi už od dětství líbil. Rowan je prostě komediální herec jak se sluší a patří. Je to jednoduché. Kde je Bean, tam je i velká legrace. U tohohle filmu (narozdíl od toho druhého) to zaručeně platí. 8/10
Slavnostní zahájení XXX. Letních olympijských her 2012 Londýn (2012) (pořad)
Taková lepší estráda za pár miliónů. Co se týče humorných scén, James Bond nenadchl, naopak Rowan Atkinson velmi potěšil. Jednou za dva roky se na to vždycky rád podívám. 7/10
Batman začíná (2005)
Co se týká příběhu, vykreslení postav, nemá Nolan ohledně blockbusterů konkurenci. Horší je to v osobních soubojích a dání většího prostoru záporákům. Naštěstí, tohle všechno se zlepší v dalších pokračováních. Předboj pro Temného rytíře se ale i tak povedl. Lepší obsazení kvalitních herců jen tak nenajdete a nadzemka nad Gothamem je prostě úžasná. 8/10
Počátek (2010)
Počátek na mě od začátku působil stejně jako sny které se zde vytvářely - vykonstruovaně a chladně. Přesto se mi v mnoha ohledech líbil. Ať už mluvíme o hudbě a nebo vizuální exhibici Mistra Nolana. Po minulých snímcích a hlavně Temném rytíři, bylo "Vnuknutí" přesto mírné zklamání. Je to prostě "jen" stylová proplouvačka s propracovaným dějem. Bohužel nic víc, co by jste si pamatovali po zbytek života, nenabídne. Další film od Nolana, který by se měl vidět více než jednou. 8/10
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Ještě více dobrodružství a svižné animace. Tohle je obvzlášť povedené pokračování. Jistě, jednička byla teprve první počin Pixaru, ale jako divák z roku 2012 ji už dnes nedocením. Tohle je zábavné, hravé a neustále se tu něco děje. Užil jsem si to. Po prvním dílu jsem si zvykl i na zavedené pravidla, takže mě to už ani po téhle stránce neotravovalo. 9/10
Movie: The Movie (2012)
Já se smál. Jeden z těch případů, kdy je to trapné až je to zábavné. Poštuchování mezi Kimmelem a Damonem je stejně nejlepší. Chce to ale trošku studenského nadhledu a neočekávat duchaplnou zábavu. 7/10
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Dobrodružný animák ne dle mého gusta, ale děti si ho určitě užijí na 200%. Na mě to bylo tentokrát až moc dětinské a s výjimkou skvělé animace a nápadu bych pochválil snad jen vtípek o podání pomocné ruky. Zbytek mi přišel už "jenom" jako příjemně strávený čas, kde si jen říkáte takové to klasické "co asi všechno přijde, než se to fakt stane". 8/10
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Jo tak tohle by to šlo. Zprávař je jedna z těch lepších amerických ptákovin a může se (narozdíl od podobných komedií) pochlubit velmi zajímavým obsazením ve vedlejších roličkách. Nečekal jsem od toho nic extra ale mile mě to překvapilo. Will Ferrell je slušný komik a zbytek mu svým zjevem vhodně sekunduje. Nedávno ohlášená dvojka by mohla být velmi zajímavá. Snad to dotáhnou ještě do větších rozměrů než ve zpravodajské bitce. 8/10
Manituova bota (2001)
Dostal jsem na to tip a řekněme, že jsem za něj hodně rád. U téhle Německé parodie jsem se fakt pobavil. K tomu vhodná westernová hudba, přesní herci. Byl jsem po zhlédnutí spokojený. Samozřejmě, trapné okamžiky tu jsou (Šošoni spíše podprůměr) ty mi ale spolehlivě nahradily geniální momenty s Michaelem Herbigem. Ultra padouch Santa Maria za to taky stojí. Dabing si taky zaslouží pochvalu a tak z toho nakonec máme pěkných 8/10
Flintstoneovi (1994)
Přišlo mi to divné a trapné už v dětství, akorát jsem to neuměl tak hezky popsat a jen jsem to směle ignoroval. Flintstoneovi se mi zkrátka nikdy nelíbili a pravděpodobně ani nikdy líbit nebudou. Tohle pouštěť dětem fakt nebudu. 4/10