Recenze (79)
Philadelphia (1993)
Několikrát jsem se přistihl, jak fandím právnické firmě... Ale zlo opět zvítězilo.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Kulku nebo dokoukat tenhle film? Hodně těžké rozhodnutí.
Kráska a zvíře (2017)
Kýč, ale krásný.
Smolař (1965)
Podvádíš! Skončíš v pekle!
Králíček Jojo (2019)
Strašně těžce uchopitelný film. Zpočátku komedie, ale potom to přejde do vážnějšího rázu. Skvělá Scarlett, ostatně jako vždy... Na pět hvězd asi ne, ale za mě velmi dobré.
Žiji! Přežil jsem havárii letadla v Andách (2010) (TV film)
Kdyby bylo šest hvězd, dám je.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Ony se mají děti o Vánocích mučit?
Dubček (2018)
Fajn film, ale jedna věc mi vadila. Nemůžu si pomoct, ale herec, který hrál Husáka vypadá spíš jako Franz Beckenbauer.
Muzzikanti (2017)
Tady je řada kritiků. Z mého pohledu šlo však o hezký příběh i dobře natočený film. Na pět hvězd to nebylo, ale i díky velmi kvalitní hudbě, kterou řada místních znalců označila za brak, dávám čtyři hvězdy.
Vyšehrad (2016) (seriál)
Jak tahle sračka může být v červených číslech, to vážně nepochopím.