Recenze (212)
Top Gun: Maverick (2022)
Ten první díl je vlastně přepálená náladovka s neexistujícím dějem a groteskními nebo pitomými postavami. Tohle je lepší. O vagon lepší. Jenže taky díky tomu, že každý ten původní film viděl. Palec hore. Mám velkou radost, že ho udělali.
Sebevražedný oddíl (2021)
Tohle by dísíčku šlo. Palec nahoru.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Jo, tohle bylo super. Pro fanoušky Spideyho fakt lahůdka. Nahláškovaný a plný hezkých vzpomínek. Palec nahoru.
Parchanti (2010)
Zábané, ale na konci jsem moc nevěděl, jestli to chtěli posunout úplně do absurdna jako pán s mačetou, nebo jestli jen nevěděli, jak to skončit. Asi jsem se na to měl ožrat a míň u toho přemýšlet. Pořád ale palec nahoru.
Amazing Grace: Aretha Franklin (2018)
Šlo s tím materiálem naložit líp... V půlce filmu si režie uvědomila, že lidé v kině asi nevydrží dvojnásobnou nálož toho, co se reálně stalo a tak stříhá... Ta dlouhá stopáž tomuhle snímku hrozně bere. Přesto super zajímavé! Palec hore.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Mindfuck... Palec hore!
Supervention 2 (2016)
Nebyl jsem z toho tak vyvalenej jako z jedničky, ale taky super. Soundtrack je využitý tak nějak zlehounka a ke sportovcům se člověk může díky poměrně dlouhé stopáži dostat blíž.
Thor: Ragnarok (2017)
Nejvtipnější MARVELOVKA všech dob! Palec nahoru.
Závislost za závislost (2017) (amatérský film)
Velmi zdařilý dokument! Jen tak dál kluci. Palec nahoru.