Recenze (1 079)
Poslední traper (2004)
Moje hodnocení: 60%
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Moje hodnocení: 50%
První člověk (2018)
Moje hodnocení: 80%
La sombra de la ley (2018)
Moje hodnocení: 75%
Zemětřesení (2018)
Moje hodnocení: 35%
Narcos: Mexiko - Camelot (2018) (epizoda)
Moje hodnocení: 70%
Bohemian Rhapsody (2018)
Moje hodnocení: 90%
Venom (2018)
Moje hodnocení: 70%
Tajné války CIA (2003) (seriál)
Viděno: 1. díl:1947 - 1977 Tajné operace 2. díl 1977 - 1989 Ztracené iluze 3. díl:1990 - 2001 Jedna válka plodí další
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Moje hodnocení: 30%