Recenze (16)
Feriha (2011) (seriál)
zatial musim povedat najlepsi turecky serial, aky som videla! :D:D
The Divide (2011)
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJ proste odpad najväčši aky mohol kedy niekto zhotovit.......odporucam nepozerat !!!!!!! vyhnete sa traume!!
Sucker Punch (2011)
Djoker ty teda mas to IQ dosť nízke !!
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
pekna priroda,spatny herci,chuda macka asi tak a este lietajuci kohut....
Ztracena v pustině (2010)
zasadna chyba bola ze ju tam nechala samu ked vedela ze nieje az taka rozumna.hoci co by sa stalo ostala by som s nou inak by som si to nikdy neodpustila.pacila sa mi stefanina bojovnost dokonca takto sa to robi,bojovat o svoj zivot ako sa len da uplne ma pozdvihlo ze som zena.sak ste videli ako michael bol dovercivi tak aj dopadol chudacik no co uz....preto 5
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
zboznujem vsetky potterovky tesim sa na marcove soboty
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
nevosli mi:Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest a Pirates of the Caribbean: At World's End bez kompletu to nije ono som zcedava na 4
Plivu na váš hrob (2010)
davam jednu hviezdicku pretoze :ma pekne vlasy,1.polhodku sa nic nedialo..a potom ta nechutna dedinska zabavka nevyjadrujem sa..ale bolo fajn ako sa im pomstila ja osobne by som to uz neprezila..ale zeny musia drzat spolu
Mateřská posedlost (2008) (TV film)
bolo to dobre ale FAKT by som nechcela ma taku mamu.chuda dievca..
Equilibrium (2002)
v skutku zaujmavy podnet ale miestami ma to nudilo