Recenze (119)
Hogo Fogo (2000) (pořad)
Větší debilitu jsem asi neviděl...
Pohřben zaživa (2010)
Velice slušne drama thriller, do takové situace by se nechtěl dostat asi nikdo z nás. Možná mi trochu vadilo, že se celý film odehrává ve tmě... 70%
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Originální nápad a celkem i vtipné, Pazderková je komik na kterého dobře vsadila tato soutěž...
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Tato soutěž mě celkem baví...
Ptáci (1963)
85%
Tasmánští čerti (2013) (TV film)
Nápad nebyl špatný, realizace už byla na bodu mrazu...
Trable v ráji (2009)
Známé tváře, dobrá hudba 70%
Dilema (2011)
Je to celkem dobrá komedie, která spíše spoléhá na známe tváře, ale i přes to je to celkem povedené...
Larva (2005) (TV film)
Není to zas tak špatné jak se to jevý na první pohled, trochu mi to připomínalo film Slimák, který byl samozřejmě lepší... 30%
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Velice zábavná komedie se skvělým, ale i smutným příběhem... 80%