Recenze (119)
Kamarád taky rád (2011)
Příjemná oddychovka, romantické komedie nemusím, ale tato se povedla.... 75%
Dva barbaři (1994)
75%
Pan Bobr (2011)
Trochu mi v tomto filmu chyběla větší emoce, naopak nemohu říct, že bych se vyloženě bavil, ale ani jsem se nenudil, jen se obávám, že víckrát se na tento film nepodívám, i když tam hrajou moji oblíbení herci... 50%
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
S panem Jimem Carrey vsadili na jistotu a vytvořili vcelku vtipnou komedii, tučňáci jsou skvělý, je s nimi sranda a proto baví i celý film. Vřele doporučuji i když je to přece jen komedie z USA, takže víme jak to může dopadnout a vše okolo, ale i přesto se mi tento snímek líbil....
Černý korzár (1976)
I když většina filmů tohoto typu mi nic neříká, tohle je pro mě absolutní bomba i teď. Miluju tento film, je to pro mě velká srdcovka a minimálně 4krát do roka se na tento film podívám... Hudba která doprovází tento film je nádherná a ta mi hraje každý týden...
Infestation (2009)
Nic moc jsem od tohoto filmu nečekal, ale musím říct, že jsem se bavil. Baví mě takovéhle oddychovky a dokonce i herci byly sympatičtí, takže proč ne...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Dostal jsem vlastně asi přesně co jsem očekával, sice nějaké sceny mi připadali jako kdyby byly vypůjčené z jiných filmů. ale to se mi právě líbilo. Hansel and Gretel rozhodně není pohádka pro děti co by mohli mít noční můry... Gemma a Jeremy a Famke patří k mým oblíbenců, tudíž jsem si film vážně užil... 80%
Dětská hra (1988)
Chuckyho miluju, vděčím mu za mé dětské noční můry 90%
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Za krásné dětství s tímto seriálem 3 hvězdy...
Strážci vesmíru (1997)
Za krásné dětství s tímto filmem 2 hvězdy...