Recenze (17)
Peacemaker (1997)
Hrá tam moja sesternica, takže musím dať 4.
Spalující touha (1999)
Sex is the best.
Neznámý od jezera (2013)
Pripadalo mi to ako podobenstvo môjho života. V každej z 3 hlavných postáv, som sa trochu videl. Mam z toho zimomriavky.
Doom (2005)
Nuda. Pozeral som tento film na 3 krát, pretože som vždy zaspal. A to sa mi nestalo dokonca ani pri SK seriali Safari.
Chobotnice (1998)
Dávam 4 hviezdy. Teraz čo?
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Komorná, skoro divadelná dráma, pri ktorej som si ani neuvedomil, že na plátno už pozerám cez 90 min. Film stojaci na 12 mužoch a skvelých dialógoch. Dojemne pravdivé. Film ukazuje veľké klady, ale aj zápory amerického súdnictva. Toto som nečakal.
Konečná (2013)
Nič nové. Pre mňa nuda. Asi starnem. A dosť ma irituje používanie zelených pozadí v scénach, v ktorých by sa to nečakalo. (záverečná bitka na moste).
Klub sráčů (2000)
No.... Kamarat mi to pustil nasilu.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Odhliadnúc od obrovských blbostí, ako rozstrieľaná, rozpadávajúca sa loď rútiaca sa k zemi, ale na mostíku sa takmer nikomu nič nestane, alebo skok z jedného rýchlo letiaceho stroja na druhý, "oprava" masívnej súčiastky kopaním etc, je tam veľa nevysvetlených vecí. Plus plno trhaných, menej ako sekundových záberov plných svetiel svietiacich rovno do kamery. A nakoniec, je tam veľmi málo toho ťažko identifikovateľného Star Trek feelingu. Viac ako dve nemôžem dať. Radšej si zase pozriem staré dobré originálne časti.
Austin Powers - Goldmember (2002)
"And That's The Way a-ha, a-ha I like it. - KC and the Sunshine Band." Niektoré vtipy sú jedinečné. Samozrejme v originálnom znení. Jedna z naj komédii.