Recenze (103)
Flash (2014) (seriál)
Nebaví ma to, na Arrowa sa to nechytá. Flash mi príde taký detský ešte, niečo ako novodobý Amazing Spiderman pre puberťakov. A taký Arrow je skôr ako Batman a to môžem skôr
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jedna dokonalosť tento seriál, bez výhrad, škoda len že sa musí rok čakať na ďalšiu sériu ktorá ma zakaždým len 10 častí
Robocop (2014)
Ďalší film u ktorého absolútne nechápem tak nízke hodnotenie. Minimálne 80% si určite zaslúži. Má to hlavu a pätu, je tam veda, akcia, napätie, výborný príbeh, naozaj nepochopím hodnotenie iba 67%.... Dokonca sa mi viac páčil remake ako originál
Rocky IV (1985)
Najlepšia časť zo série Rocky jednoznačne!!! Pre komunistických nadšencov a rusofilov odpad... typické....
Zásilka (2013)
Prečo nie je z toho film celovečerný :(
Kick-Ass (2010)
Som fanúšik komiksových superhrdinov. Ale toto ma dostalo úplne najviac! Nie sú tu superschopnosti, je to viac približené k realite a to sa mi na tom tak páči. Ďalej je tam skvelá akcia, humor, soundtrack, perfektný dej, dokonalý film, niet mu čo vytknúť, dávam 100% jednoznačne bez váhania
Zrození Planety opic (2011)
Dokonalo spracované, aj keď Planétu opíc nejak zvlášť nemusím, ale toto ma dostalo, už sa nemôžem dočkať dvojky!
Soumrak mrtvých (2004)
Najlepšia hororová komédia všetkých čias!
Původní (2013) (seriál)
Upírske denníky je pre teenagerov, hlavne o láske a podobných sračkách ako Twilight. Zatiaľ čo spin off The Originals je pre dospelých, je tam 1000x lepší a zaujmavejší dej a je to opak Twilightu.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. séria - 90%, 2. séria 100%, 3. séria - 70%