Recenze (103)
Bílá královna (2013) (seriál)
Príbeh o tom jak vznikol rod Tudorovcov... Spokojnosť tu je, ale samotný seriál Tudorovci je lepší
Spartakus (1960)
Jedna hviezdička za to spracovanie na tu dobu, inak velký odpad, kam sa to hrabe na súčasný seriál Spartacus alebo na velkofilm Gladiátor...
Mrtví a neklidní (2013)
Kniha za 5 hviezd, film za 3. Mohol byť dlhší, ale bolo to fajn, dobrý filmik na večer, neurazí, za pozretie to stojí
Úsvit mrtvých (2004)
Najlepšie spravený remake všetkých čias. Videl som originál a je to riadna sračka oproti tomuto, to vám poviem. Dokonalosť pre mňa, najlepší film o zombikoch jednoznačne
Světová válka Z (2013)
Konečne pod dlhej dobe kvalitný a prepracovaný zombie film, ktorý má hlavu aj pätu. Pre mňa absolútna dokonalosť, spolu s Úsvit mrtvých (2004) najlepší zombie film všetkých čias
Maniak (2012)
Dokonala psycho atmosfera, vyborne herecke obsadenie, paradna hudba. Nic pre slabe povahy. Filmu niet co vytknut, hodnotenie malo byt vyssie, aspon 80% mininalne
Superman II: Verze Richarda Donnera (2006)
Mne sa oveľa viac páčila klasická verzia Supermana 2
Bible (2013) (seriál)
Dokonalé, dokonalá hudba, dokonalý príbeh, u mňa hodnotenie 95% minimálne
Šest výstřelů (2012)
Slabé, nesympatický herci, 2 hviezdičky za Van Damma
Tísňová linka (2013)
Priemer, krátke to bolo moc a ten koniec katastrofa...