Recenze (103)
Flash (2014) (seriál)
Nebaví ma to, na Arrowa sa to nechytá. Flash mi príde taký detský ešte, niečo ako novodobý Amazing Spiderman pre puberťakov. A taký Arrow je skôr ako Batman a to môžem skôr
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jedna dokonalosť tento seriál, bez výhrad, škoda len že sa musí rok čakať na ďalšiu sériu ktorá ma zakaždým len 10 častí
Robo Vampire (1988)
Keď niekoho natočíte ako kadí na hajzli, stále to bude lepšie ako toto
Robocop (2014)
Ďalší film u ktorého absolútne nechápem tak nízke hodnotenie. Minimálne 80% si určite zaslúži. Má to hlavu a pätu, je tam veda, akcia, napätie, výborný príbeh, naozaj nepochopím hodnotenie iba 67%.... Dokonca sa mi viac páčil remake ako originál
Rocky IV (1985)
Najlepšia časť zo série Rocky jednoznačne!!! Pre komunistických nadšencov a rusofilov odpad... typické....
Ledové království (2013)
Slabé, dopozerané dobrovolne nasilu. Pesničky som preskakoval, už mi začali liezť na nervy. Na vlásku bolo dokonalé, ale toto bol šlap vedľa...
Marley a já: Štěněcí léta (2011)
Hanba že toto vôbec existuje. Nepochopim toto skrátka
Zásilka (2013)
Prečo nie je z toho film celovečerný :(
Poslední dny na Marsu (2013)
Myšlienka dobrá, spracovanie slabé, škoda
Byzantium (2012)
Tešil som sa na ten film, čakal som podobnosť s Interview s upírom. Asi to je aj dôvod že sa mi ten film tak nepáčil. Sklamanie a obrovské... Jedna hviezda za Saoirse Ronan