Recenze (20)
Top Gear (1978) (pořad)
Nejlepší pořad o autech co jsem kdy sledoval...
Mariňák (2005)
Úžasný film,který sice v poslední třetině ztratil celkem na zajímavosti,ale přesto 90%...;)
Prci, prci, prcičky (1999)
Nechápu hodnocení některých uživatelů,tento film patří k nejlepším teen komediím a samozřejmě 100%...
Věc (1982)
Výborný film,od kterého jsem to ani nečekal,ale už vím,že jsem se mýlil.Jednoduchý příběh,dobré efekty,ale hlavně ta ATMOSFÉRA...!100% beze sporu...
Byl jednou jeden polda (1995)
Tento díl je zdaleka nejlepší z celé trilogie,nic úžasného na tomto filmu není,ale takový zvláštní český humor.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Výborný seriál i nápad jak děti v podstatě zábavnou formou něco naučit.
Jsem v kapele (2009) (seriál)
Na odpad to není,ale nechápu jak tomu někdo může dát 5hvězd tak skvělé to není max 2hvězdy je to trapné a i herecké obsazení není nejlepší a příběh seriálu stojí za starou bačkoru...!
Rok jedna (2009)
ani ne moc povedená komedie,ale svůj účel.splnila-rozesmála mě,ale přesto musím odebrat pár hvězdiček.A za Jacka Blacka jednu přidám.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tento díl mě moc neohromil bylo zde pár dobrých i pár špatných scén.Na začátku byla akce a něco to v sobě mělo,ale po zbytek času sem se nudil,protože film stratil na zajímavosti a také nebyla žádná akce až ke konci.V traileru byly samé souboje ale první část pro mě v tomto ohledu byla zklamáním....
Agenti dementi (2003)
ještě ucházející na odpad to není a na více taky ne.Nebylo to vtipné ani mě to nezaujalo příběhem prostě 1hvězda víc ne!