Oblíbené seriály (9)
Městečko South Park (1997)
Lucky Louie (2006)
Ren a Stimpy (1991)
Absolutní kult, který infiltroval onehdá do mé stále nevinné dětské duše. Retardované vtípky o prdech, různých zaschlých tělesných sekrecích a vánoční speciál v hlavní roli se Smrádkem, to bylo něco. S odstupem cca 15ti let, kdy jsem se studiu této zvrácenosti rozhodl věnovat více času mé nadšení nikterak neopadlo, ba naopak. První dvě série z ruky Johna K. jsou óda na chorý mozek, poté, co jej z nickelodeonu vyšoupli, show ztratila ducha, sic to šílené dílo zůstalo i nadále. Adult party jsem shlédl jen pár dílů, dle mého názoru je to krok vedle. Co se mi na show právě vždy líbilo byla ta esence demence, hnusu a negativismu zabalená do infantilního hávu (proto to taky v TV ze začátku chodilo odoledne). Nicméně, i tak dávám plný počet. Yes sir, I like it!
Robot Chicken (2005)
Příběhy ze záhrobí (1989)
Futurama (1999)
Oškliví Američané (2010)
Po obou sériích musím říct - pecka! Tento satirický, fantasmagorický počin je přesně to, po čem jsem kdy prahnul. Primitivní animák plný odkazů na popkultury prošpikovaný horrorovou tématikou, podložený ujetým humorem a ještě ujetějšími zápletkami. Co dodat? Snad jen že chci víc!