Recenze (1 879)
Hellboy (2004)
Máličko chýbalo, aby som udelil 3*. Trošku to ale tvorcovia prepískli. Mám pocit, že u fantasy kladú dôraz viac na vizuálne efekty a šokujúce okamžiky ako na dej a logiku, čo má u mňa negatívny efekt.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Asi najlepší diel spoločne so Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje.
Gina Wild - Jetzt wird es schmutzig 2 - Ich will kommen (1999)
Ak si odmyslíte to najlepšie z prvého dielu, tak vám ostane druhý diel a preto je evidentne slabší.
Gina Wild - Jetzt wird es schmutzig (1999)
Na ten rok 1999 ide skutočne o špičku žánru a Michaela Schaffrath (Gina Wild) je vo filme fakt luxusná s dokonalým poprsím a sexi kostýmami.
Kruger park (1996)
Zaujímavá kombinácia prírody a porna.
Stupid Cupid (2000)
93%? To si hádam robíte srandu. Trápny anjel tomu teda nepridal, práve že naopak a prišlo mi to ako keby ten film bol o 10 rokov starší.
Kytice (2000)
Velkolepá umelecká vyfetená hovadina!
Mumie (1999)
slabé 3*. Paradoxne tie posledné pasáže, čo mali film vygradovať ma akosi nebavili.
Afrikou na pionýru (2019)
Tieto road movie mám celkom rád a postupne si pozriem ešte ďalšie čo som nevidel a verím, že ešte nejaké natočia.
Big Wet Tits 19 (2019)
Paisley Porter a Autumn Falls sú jednoznačne za 5*, ale ďalšie dve scénky to trošku pokazili.