Recenze (1 879)
Le porcone volanti (1996)
Ešte pred nejakým rokom bola Sarah Young pre mňa neznáma herečka a teraz ju považujem za špičku svojej doby v rámci žánru. Len akosi tu na csfd sa jej profilu nikto zatiaľ nejako viac nevenoval. Ani fotka, ani biografia a ochudobnená filmografia.
Zpívání v dešti (1952)
Očakával som starú ČB hovadinu plnú retropesničiek v hnusnom jazyku, čo mi sotva zoberú uši, ale nekonalo sa. Film má celkom zaujímavý dej a koniec koncov neľutujem čas, ktorí som filmu obetoval. Muzikály zrovna nemusím, ale toto je za 3*
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Nebol to až tak zlý dokument, ale je to o niečom, čo zrovna nemusím a to hip-hop, alebo rap či čo to vlastne je.
Kill Bill 2 (2004)
Akosi nechápem filmom Tarantina. Neviem čo berie a čo sa mu honí hlavou, ale jeho myšlienkové pochody sú na hony ďaleko od toho, čo ja očakávam od filmu. Rovnako ako prvý diel je to psychohnoj.
Ip Man: Cheung Tin Chi (2018)
Po tom ako som si pozrel Ip Mana 4, tak som dostal chuť ešte na jeden film z tohto súdku a tento mi skočil do cesty. Tiež je to celkom dobré a súvisy to s onými filmami.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Opäť Ip Man nesklamal a na to koľké je to pokračovanie, tak film je nadpriemerný. Donnie Yen je fakt majster a rola mu sedí. Škoda, že to skončilo tak, že zrejme ďalšie pokračovanie už nebude :/
Nekonečná posedlost (2018) (TV film)
Nechápem prečo to má len 50%. Zdá sa mi to trošku podhodnotené. Ja som váhal medzi 3* a 4* hviezdičkami. Má to dobrý dej, herecké výkony aj napätie.
Sex ve městě (2001)
Väčšina užívateľov čo to tu hodnotila si to zrejme pomýlila s dielom rovnakého názvu, ale úplne iného žánru.
Jupiter vychází (2015)
Na miesto vizuálnych efektov a šaškáreň sa mali viacej zamerať na to, aby mal dej logiku. 49% je u tohto filmu patričných.
Příběhy tatranských štítů - Stopy na hrebeni (2013) (epizoda)
Žiaľ od Barabáša som zvyknutý na lepšie dokumenty.