Recenze (1 879)
Smrtonosná past 3 (1995)
Tie hodnotenia u smrtonosných pascí sú smiešne. Scenár ako iných filmov za vrece, nič moc hudba, humor ako tak a za čo je tých 80%. Mám pocit ako keby sa automaticky pridávala hviezdička za účasť Willisa. O absurdnostiach a logike vo filme radšej ani písať nebudem.
Sedm samurajů (1954)
Pozeral som dlhšiu verziu a mal som pocit, že to bolo zbytočne rozťahané, takže skôr odporúčam verziu, ktorá trvá 160 minút, čo je aj tak dosť veľa na film s titulkami.
Marie Terezie - A Woman at War (2019) (série)
Film si udržal štandard prvého filmu. Jediné, čo sa zmenilo je herečka v hlavnej roli. Táto bola vypasenejšia, ale pravda je taká, že tu herečku museli vymeniť, aby vek a vzhľad pasoval.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Pred pozretím som mal obavu či vydržím pozrieť film celý, lebo som nevedel, čo tam chcú do tak dlhej stopáže napratať. Predpokladám, že už vo svojom živote nenájdem priestor pozerať to znovu, ale obsah ma k tomu ani neláka.
Ke hvězdám (2019)
Myslím si, že konečne súhlasím s tunajším hodnotením a tých 68% je tak akurát. Je to film medzi 3* a 4*, ale kulinček bližšie ku 3*.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Najväčším problémom filmu je logika a ta ťahá film do slabšieho priemeru.
Kdopak to mluví (1989)
Je to klasický film z oného obdobia. Vtedy to bola výborná komédia, ale dnes je vidieť tie nedostatky.
Notting Hill (1999)
Film je natočený celkom dobre a dobre som si pri ňom odpočinul. Ako oddychovku môžem len odporučiť.
Nesvatbovi (2005)
Je to taká jednorázová oddychovka.
Porota (2003)
Na filme si najviac cením tu rôznorodosť a že herci boli výborní.