Recenze (1 432)
Bloodshot (2020)
Tak myslím, že každý kdo má rád akční filmy a vin Diesela, nebude mít s tímto filmem problém. Určitě neurazí i když děj byl dost očekávaný. 65%.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Klasický katastrofický film s různými zvraty...takže to co jsem čekal jsem i dostal. 60%.
Pod vodou (2020)
Ale jo...proč ne? Začalo to prakticky hned a atmosféra byla výborná ...i když to nebylo to nejlepší z žánru tak to nebylo vůbec zlé...60%
Krvavá nevěsta (2019)
Ale ano...tady jsem dostal přesně to co jsem chtěl...to že to bylo trošku ujeté? To vůbec nevadí. 80%.
Rambo: Poslední krev (2019)
Poslední a taky hodně tvrdý díl Ramba...ale zvládl to tak jak to umí jen on... drsně...75%.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Odbočka od RaZ a vůbec ne špatná...ti dva jsou určitě záruka kvality i když ten děj...no prostě...film tak akorát na odreagování...60%
Skleněný (2019)
Možná se asi moc očekávalo...ale i přesto to bylo zajímavé zakončení této trilogie. 65%
Anihilace (2018)
Podobných filmů už tady byla řada, takže vymyslet něco nového je v celku umění. Samozřejmě natočeno je to podle předlohy, ale i tak to není nic jednoduchého, aby se to líbilo. Moje pocity čerstvě po shlédnutí? Rozporuplné. V pohodě můžu říct, že efekty v tzv. Záři byly hodně pěkné, atmosféra výborná, nicméně co se týče děje jsem tak trošku nerozhodný. Mám takové žánry rád, takže jsem dokoukal až dokonce naprosto přikotvený k židli, ale chápu, že jiným se to už tak líbit nemusí. Někdy tam bylo zbytečně zmatené prolínání děje a ten konec...no každý musí zapojit svou fantazii. Celý film byl více méně o tom aby člověk při jeho sledování přemýšlel. Mi se to každopádně líbilo. 70%.
Avengers: Infinity War (2018)
Tady to nejde ohodnotit jinak než 5ti hvězdami. Start filmu jsem málem zaspal, protože takový nástup jsem vážně nečekal. A celý film probíhal ve stejném tempu. Byl jsem hodně mile překvapen i když jsem se na tento film velice těšil a měl jsem vysoké očekávání. Jenom se trochu bojím co udělají s pokračováním....jen ať to vyloženě nepose*ou...95%.
Black Panther (2018)
Myslel jsem si, že tohle bude tzv. chudý příbuzný z Marvelovek, ale nakonec velice příjemné překvapení. Za mě určitě krásně vypracovaná Wakanda a výborný i záporák Michael B. Jordan. S přehledem 75%.