Recenze (462)
První republika (2014) (seriál)
Pro mě získává seriál plusové body za výpravu a neotřelé tváře... Jsem zvědavá na další díly! S odstupem: seriál se začíná stávat kulisou pro jinou činnost...
Dým bramborové natě (1976)
Herecký minimalismus, letmé fotografické záběry a hudba jsou velkou devízou filmu. Proč hodnotím jen třemi? Chyběla mi ta správná depresivní nálada....
Křehké vztahy (1979)
Kratina byl fešák a jeho herecký výkon velice slušný. Malá Beruška by zasloužila vyválet ve sněhu... Takové dítě matka pohledala:-) A závěrečný dojem? Asi budu zase pár let vegetariánka...
Neobyčejné ženy (2011) (seriál)
Hodnotím díl o Audrey Hepburn. No tak jsem citlivka, no!
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Vzhledem k tomu, že v Karlíně bydlím, přímo u Kaizlových sadů, tak nevím, jestli se nezačnu bát:-) Po úvodním díle a s nadějnými vyhlídkami hodnotím třemi:-) Uvidíme dál!
Třicet jedna ve stínu (1965)
Kdyby nebylo černobílého obrazu, mohl by příběh zapadnout mezi epizody Ženy za pultem. Práce se světlem a kamerou a zvláště pak jedinečný výkon Rudolfa Hrušinského film pozvedly. Nezapomenutelným zážitkem je pak diskuze s pomocným režisérem Hynkem Bočanem v ERA Art klubu:-)
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Hodnocen díl 1. Po dílu druhém sníženo na dvě, s možnou vyhlídkou toho, že klesající tendence potrvá. Sorry...
Velký třesk (2010)
To je jako co??? Nemohla jsem se ani dodívat... Snaha házet jednu hlášku za druhou nevyšla.
Vladimír Menšík - 75 (2004) (pořad)
Nemám ráda pořady založené na vzpomínkách a historkách. Jenže Menšík je Menšík a když na závěr Vinklář promlouval o svém daru a měl na krajíčku, myslela jsem, že se k němu přidám. Odešel brzo..
Smrt černého krále (1971)
Nepopírám, že to je dlouhé... Ale herecké výkony jsou famózní! A jak tady ty filmy nemusím, dnes mi to přišlo k duhu.