Recenze (462)
Ružové sny (1976)
Komedii v tom hledám jen těžce...
Blázniví bažanti (1971)
Tato série francouzského humoru šla mimo mě...
Tučňáci ve městě (2003) (TV film)
Skvěle udělaný dokument pro celou rodinu!
Milenci v roce jedna (1973)
Když ona je Marta Vančurová na plátně tak krásná, že tu jednu hvězdičku musím přidat:-) A odpustím i ten "těhotný" happy end...
Nevinné lži (2013) (seriál)
Hodnocení druhého dílu: 3*
Tajemství Sahary (1988) (seriál)
Hudba, herci, prostředí. .. A už jsem zmínila hudba???
Den sedmý, osmá noc (1969)
Myslím, že film nejlépe vystihuje úvodní titulek - FRAŠKA... Se všemi odstíny významu toho slova. Chvíli se smějete, chvíli se stydíte a klopíte zrak, pak je nechápavě kroutíte hlavou, aby vás následně zamrazilo v zádech. Je to vyjádření absurdity světa, lidského konání, dobra a zla... Rozhodně to není film na hezký nedělní večer.
Mary Poppins (1964)
Půjčím si komentář Akyho: "Ve vzpomínkách mimořádná záležitost. Dnes už mě to tolik nebere."
Dita Saxová (1967)
Nádherná kamera... Vadil mi natahovaný konec a hlavní představitelka - dost se tady promítá nesympatie... Högerův výkon byl velice přesvědčivý a Potměšil mě pobavil, protože ho budu mít už navěky zaškatulkovaného jako majora Maisnera...
Nikdy neříkej nikdy (1983)
Sakra vtipný začátek. Pak už jen sestupná tendence.