Recenze (117)
Potichu (2019)
Není co dodat. Inteligentní stresový příběh - A Quiet Place to není, ale film je lepší než Bird Box a hlavně je uvěřitelný. Nečekejte žádné Zombies: Den-D přichází, Noc oživlých mrtvol, Resident Evil, matka ! a jiné dětské horory. Tady jde o víc ....
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Nemám mindrák z českých filmů a seriálů. Pro mě pěkných 72%. Česká televize opět ukázala, že umí.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Jo, jo, jo - tohle se povedlo. Film gradoval, až na posledních 10 minut - kvalita šla strmě dolů, naštěstí film skončil. Ale i tak musím dát 5*.
Dokonalost (2018)
Mezi 10 a 40 minutou fakt dobré. Vse okolo - NIC
Zaklínač (2019) (seriál)
Co to mělo být? Tak odfláklý seriál snad ani nejde natočit. Herci - :-). Jako parodie na fantasy - OK, ale vážně to snad nemohlo být myšleno.
Avengers: Infinity War (2018)
Jdu bohužel proti proudu. Velmi naivni, dětinské, bez humoru a napětí, předvídatelné. V 21.století mi příjde málo vytvořit film pouze na motivu mlácení v trikovem provedeni. Moc nechápu hodnocení
Mrazivá pomsta (2019)
Slabota - jedna hvězda navíc s úcty k Liamovi
Něsokrušimyj (2018)
Panzerkampfwagen IV se svým 75 mm kanonem ze 100 metrů by KV1 pohodlně zničil. Ach jo, a to jsem se na film tak těšil, škoda
Bitva o Moskvu (2016)
Nedávno jsem si pustil Osvobození od Ozerova a i když to byla propagandistická epopej, tak dle mého jsou to pořád nejlepší válečné ruské filmy. Kdyby dialogy byly lépe zvládnuté, bez toho politického-komunistického škváru, byly by naprosto skvělé. Tento snímek se jim ani v náznaku nepřiblížil
Escobar (2017)
Dlouho jsem nebyl tak zklamaný z očekávaného filmu jako v tomto případě. Seriálu Narcos nesahá ani po kotníky. Bohužel