Recenze (931)
Hora (2017)
Nádherný záběry, ale komentář Dafoea to trochu kazí a hudba taky mohla být lepší...
Přání smrti (2018)
Miliónkrát omletý motiv, tentokrát s Brucem...
Purpurový vrch (2015)
Loki je tradičně super, ale jinak je to celé spíš taková ptákovina. Ani horor, ani romanťárna, příběhově spíš podivné...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
To muselo dát šílený mrtě práce tohle naanimovat...
Rudá volavka (2018)
Na můj vkus až moc surové a nechutné. Místy hodně přitažené za vlasy a celku jako takovému prostě člověk nevěří.
Dokonalá loupež (2018)
Butler prostě všechno hraje ala "This is Sparta!!!"
Za hranou možností (2018)
Vidět tenhle film tak před 5-10 lety, asi bych mu dal lepší hodnocení, ale dneska už je tohle bohužel brak.
Jak balit holky na mejdanech (2017)
Divný... Hlavně je škoda, když zjistíte, že všechno, co bylo na tom filmu zajímavé (s výjimkou závěrečné scény) už jste vlastně viděli v traileru. :-/ :(
Tomb Raider (2018)
Za mě povedený. Hrál jsem hru a film je jí opravdu hodně věrný - do detailu.
Kniha života (2014)
Mám z toho filmu pocit, jako když se poblije malé děcko. Je to roztomilý, ale nechutný. Část je fajn, z části by se člověk taky pozvracel. Český dabing je tomu spíš na škodu (aspoň co se přeložených písniček týká). Jinak zajímavý námět a především neotřepané prostředí, ale příběhově stokrát ohraná hovadina.