Recenze (1 017)
Český sen (2004)
Líbí se mi poselství filmu, jasně ukazuje jaká jsme konzumní společnost a jak nás marketing dokáže zblbnout. Fakt odvážnej projekt. Ty nadávky ze strany "zákazníků" bych pochopil ovšem, ne to násilí a rozbití okna auta.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Vždy jsem Novotného bral jako béčkové baviče. Díky tomuto dokumentu jsem doposud netušil že jeho syn je takové prase nejen vzhledem ale i charakterem. Ten jeho otec potom infarktu snad už nevnímá realitu, že se tomu jeho vyprávění tak směje jak idiot. No až se jednoho dne dočtu, že má Pavlík kulku v palici tak se nebudu ničemu divit.
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
Tenhle Babiš je fakt neštěstí pro českou politiku, v STB získal kontakty a naučil se způsoby jak si vymanit to co potřebuje a k tomu přibalil triky marketingových agentur a máme tu hodného strýčka, filantropa a celebritu Babiše. Z Andreje Babiše mi bylo na blití už před volbami. Ta jeho laciná kampaň s koblihama a jeho rozdávání 5. tisícovek tomu feťákovi. Tímto naznačil, že nemůže nikdy pochopit jak důchodci mohou vyžít s nízkými důchody, když rozdává takový prachy jako pětikoruny. Ta jeho ženská je úplně vypatlaná, myslel jsem že je pěknější, ale tenhle zákulisní pohled změnil i můj názor na její zevnějšek. Škoda, že Klusák zapomněl zmínit jak Monička zapomněla zdanit nakoupené šperky z USA. Divím se, že Jean Reno se paktuje s takovým humusákem. Tenhle týpek šel do politiky jen, aby si pohlídal dotace pro ten svůj Agrofert. Osobně věřím více tomu Radovi, Babiš má nasazenou masku a chce být viděn v tom světle jaké si umanil. Ty jeho hádky s Kalouskem mi přijdou jen takové divadlo pro veřejnost a v zákulisí s ním velice rád pokecá a popije. Ta Michaela Šmídová z TV Nova mu taky lezla nehorázně do prdele :/... Je podivné jakým způsobem ho očistil soud mi přišlo velice divné, stačila nějaká výpověď dvou exSTBáku (trosek) co nemůžou uplatnit v "kapitalismu" a vydělat prachy, jelikož je problém očistit se od spolupráce s STB a tak nemají šanci se uplatnit díky své minulosti v tomto režimu, tak pak stačí lehký krůček jak se mohou nechat tyto existence koupit. I ta Kleslová to je taky dobrej lidský odpad, nepochopím to jak to někdo mohl volit zpravodajskou krysu STB. Takže její pobírání odměn od 5. zaměstnavatelů nemohlo už nikoho překvapit. Ještě jak ho ta šeredná tlama vychvalovala. No HNUS!! Fakt smutné, můžeme nadávat, cestovat a podnikat. Pořád ovšem vládnou komouši co mají krásné programové hesla, stranická loga a slogany.
Čínská čtvrť (1974)
Báječný Jack, zajímavá atmosféra té doby, ovšem děj mě příliš neokouzlil ..
Čínský syndrom (1979)
Taky si myslím, že na 80. léta to bylo kvalitní, ačkoliv autoři předkládají smyšlený příběh zároveň ukazují a varují na nedostatky elektrárny Three Mile Island pár dní pro premiéře.
Číslo 5 žije (1986)
Film z dětství, který si rád pustím vždy jednou za čas, jeden z aspektů, který mě přinutil se zajímat o techniku.
Čivava z Beverly Hills (2008)
Dá se na to kouknout a pobavit se. Kasovní trhák to ovšem není, ale pro děcka určitě super podívaná.
Člověk bez osudu (2005)
Jeden z mnoha příběhů těch co přežili lágr, tento je podán sugestivní formou o tom co se děje během životní etapy, jaký to je přežít, vidět spojenecké vojsko, vidět poničené Drážďany. Film na který se dá dívat vícekrát.
Člověk, to je věda (2017) (seriál)
Viděl jsem sice jen díl o hormonální antikoncepci, ale Kryštof Hádek je super vypravěč. Celkově se jedná o kvalitní dokumentární sérii. Něco co za ty koncesionářské poplatky stojí.
Čokoláda (2000)
Přeslazený příběh o tom jak tradice a zvyky v jednom zapadlém francouzském městečku mohou být poraženy čokoládou, moc příjemná hudba a v tomhle filmu mi Johny Depp přišel jako velice příjemný herec.