Recenze (1 017)
Taxi 5 (2018)
Taxi a Rychle a zběsile...tohle má končit třetím dílem. Jak se někdo snaží vyrejžovat prachy na názvu a natahuje to jako ovčí stolici, tak to stojí za velký kulový. Jedna hvězda ze soucitu :/ za ten pokus o francouzskou verzi Vin Diesela.
Události Luďka Staňka (2018) (pořad)
Jednou za týden se dalo na vepříka podívat, ale vidět to každý den? Sorry jako!...ale ten Mall TV měl naději být něco lepšího jako Stream.cz, takže akorát ten Gebrian to tam drží nad vodou a to je důvod proč tam zajít.
Vrtáci při práci (2018) (pořad)
Prakticky duplicitní pořad se staženými videobrázky z netu, k tomu ještě debilnější komentář a hlas než má Cacák v Darvinových cenách. Datart málo sype, tak tvorba tohoto hnoje musí doplnit autorův příjem.
Alibi na klíč (2017)
Super komedie, bavil jsem se fakt hodně.
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Neviděl jsem to. Odpad už z principu za ředitele TV Barrandov.
Baby Driver (2017)
Plusy za hudbu a jízdu v červeném Subaru.
Bajkeři (2017)
Teda podle hodnocení jsem čekal sračku, a pustil si to vlastně kvůli Trivago Girl. No a nakonec nebylo to zase tak zlé, a čas u toho utekl příjemně rychle. !!!
Cizinci v Česku (2017) (pořad)
Už tam chybí jen afričani a ti nejradikálnější muslimové...aby to byl odpad odpadů.
České moře (2017) (pořad)
Jedna ze sraček na streamu. Nejvíce pobaví komentáře lidí co nechápou pokus o satiru :-D Já osobně neměl žaludek koukat na to dýl jak 3 sekundy, ale ty komentáře pod tímhle dílem jsou daleko zábavnější.
Člověk, to je věda (2017) (seriál)
Viděl jsem sice jen díl o hormonální antikoncepci, ale Kryštof Hádek je super vypravěč. Celkově se jedná o kvalitní dokumentární sérii. Něco co za ty koncesionářské poplatky stojí.