Recenze (1 017)
Mars útočí! (1996)
Taková slátanina ujetá, ale dá se u toho nasmát :) prostě klasické americké béčko.
Legenda jménem T-34 (2018)
Akční a dynamický děj, taková ruská pohádka o tankistech. No něco na styl Furyho, ale tohle mě oslovilo daleko více.
Gebrian: Překvapivé stavby (2018) (pořad)
Fakt o deset tříd výše to zpracování obsahu oproti žumpě stream :)
Milosrdné lži (2010)
Nuda...
Oui, šéfe! (2012)
Tak u toho jsem se bavil :) a původní zamýšlené hodnocení 3* měním na 4.
Čermák & Staněk Comedy (2018) (pořad)
Nestačím se divit, když si někdo o sobě myslí jak není vtipný..no OK. Mít k tomu dementní pořad na Mall TV a partou najatých diváků, aby to tak nevypadalo trapně. Tak to už je odpad odpadů. Tragédie...kde jsou ty časy Šimka a Bubílkové, to mělo něco do sebe. Na české scéně se mezi baviči v poslední době řadí, kdejaký odpad.
Zlodějka knih (2013)
Toto bylo velké překvapení. Opravdu dobrý film.
Po strništi bos (2017)
Zajímavý pohled dětským okem na okupaci a válku, krásné záběry...ale něco hlubšího mi tam chybělo.
Lysá hora (2010) (TV film)
Celý dokument není faktický a poučný, spíš vzpomínkový. Je tam vidět Šantán a záběry jak tam nestojí Maraton a nová Bezručka, což každému kdo ještě pamatuje tyhle budovy vrátí nostalgickou slzičku. K tomu ještě naše oblíbená Danuše Bartošová z CHKO jako třešnička na dortu. Celkově tedy za 3*
V zajetí rytmu (2007)
Pustíte a zapomenete, ale ten jejich song byl super.