Recenze (1 017)
Přizdis*áči (2011)
Dobře ujetá komedie! Já se u těch dementů docela zasmál.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Taková ta rodinná a oddechová zábava.
Sázka na nejistotu (2015)
Jeden z těch filmů co ukazuje bordel na Wall streetu.
Našrot (2013)
SUPER komedie!!! Nasmál jsem se u toho mrtě.
Pixely (2015)
Adam Sandler a Kevin James a k tomu hry z 80tek jako Pacman. Tohle je slušnej úlet u kterýho čas příjemně a rychle uteče. Takže tomu dávám 4*.
jOBS (2013)
A. Kutcher mě velice překvapil a to není můj oblíbenec. Ve srovnání s Jobsem 2015 je tohle skvělá záležitost. Jo a to nejsem iOvce.
Poldův švagr (2016)
Ten Kevin Hurt je magor, žeru ho! + Olivia Munn ....4*
Ulička hanby (2014)
Je to kravina, ale nasmál jsem se u toho. Banks je super kočka :)
Marťan (2015)
Na film jsem byl natěšený a uvažoval jsem na ně jít do kina. Prakticky mi to připomnělo gravitaci, takže to není film co si pustíte dvakrát do roka. Díky efektům si ovšem užijete každou minutu.
Na život a na smrt (2013)
Velice mě zaujalo, že to je podle skutečné události a že se Afghánci vzepřeli Talibánu, aby ochránili američana.