Recenze (108)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Začátek dílu jak jedou vlaky proti sobě, by si zasloužilo na samostatný film.
Hvězdná brána - Zkušební let (2000) (epizoda)
Teleportovat? Jsme snad ve Star Treku? :D
Freakout Vines (2013) (pořad)
Nejsem sice objektivní, ale co už. Těch 5 hvězdiček tam musím namrdat už z povinnosti.
Soud nad českou cestou (2019) (TV film)
Z morálního hlediska.
Hvězdná brána - Jiný náhled (1999) (epizoda)
Vždy si vzpomenu na slova Hammonda když souhlasili, že jejich dvojčata z paralelního vesmíru můžou zůstat. Prostě to nějak nesedí, některé meze by se neměli překračovat.
Cesta do fantazie (2001)
Jedno z mála hodnocení filmu, kdy mě Verbalův odpad štve a zároveň mrzí.
Semestr - Únor (2016) (epizoda)
Jenom za poslední písničku dávám za 5*.
Velký (1988)
Neskutečná nostalgie, viděno poprvé v pěti a dneska po třiadvaceti letech znovu.
Neznámí hrdinové (2007) (seriál)
Divím se, že tento počin nemá alespoň 95%.
Střihoruký Edward (1990)
Jako kadeřník musím napálit 5*.