Recenze (25)
Skoč! (2009) (studentský film)
Nehodnotitelná práce studenta, který si ohmatal filmový materiál.
Třicet jedna ve stínu (1965)
Mé první setkání s tímto opomíjeným géniem českého filmu, nedopadlo vůbec špatně. Na 79minutách se rozehrává psychologická rošáda, s démonickým Hrušínským trénující na Kopfrkingla. Palec nahoru za parádní jazzový doprovod.
Expendables: Postradatelní (2010)
Filmová pocta akčnímu žánru uplynulých dvaceti dekád, podobající se svým béčkovým vzorům víc než je zdrávo.
Zkamenělý les (1936)
Elegantni filmove rozlouceni s dobou desperadu na pozadi pribehu s poselstvim o smyslu zivota a obetovani se pro dobro druhych.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Propracovaná ''flashgordonovska'' sci-fi sterilitka, která své ''mužo'' těží hlavně ze zamilovaných hlav geeků. Nijak převratná papundeklová limonáda s jedním toporným soubojem na meče a zfetovanými troopery, si i přesto našla své věrné jedie.
Kniha přežití (2010)
Neuvěřitelně rozporuplný film. Líbivá post-apokalyptická ''cool' atmosféra, dumající Denzel ani poslechuhodný soundtrack nepřekryjí to nejdůležitější, a sice, že film je prostoduchý krucifikální výplach s poselstvím o čistotě duše, skromnosti a že s dodržováním křesťanských zásad člověk nejdál dojde.
Správná posádka (1983)
Epický příběh s hudbou Billa Contiho, která zní v momentech (Glennův přelet orbitem) jako od Johna Williamse. Zdá se mi, že i ty tři hodiny byly málo (na Lance Henriksena se ani nedostalo a Jeffa Goldbluma bych snesl i déle.) Pro mě top 1 film o dobývání vesmíru.
Avatar (2009)
Podivný guláš, který pobaví, jednou možná dvakrát, ale pokáždé stejně. Pod modrou hysteríí není nic.
Max Payne (2008)
John Moore, člověk kterej ufikl Max Paynovi koule.
Žiji ve strachu (1955)
Vytříbený smysl pro dějové linky a fotografické nastavování obrazu, tvoří z Kuosawových filmů skvost klenotnice filmů. Avšak zde chybí silnější zvraty a i přes to, že se tu řve ostošest, diváka chytne za srdce, jen málokterá pasáž.