Recenze (112)
Devět kruhů pekla (1987)
Film na který jsem si musel kupovat dva lístky.Promítání bylo od 9 lidí a bylo nás tam 5.Dodneška vzpomínám....Super film s názory co za komančů bylo nevídané!!!!
Šmoulové (2011)
Tohle hodnocení nechám na dětech,ale já se bavil a Gargamel byl super...Vlastně to bylo celé super,že bych byl dítě???
Turnaj zabijáků (2009)
Jak nemá vypadat akční film???Takhle!!!
Resident Evil: Odveta (2012)
Milla Jovovich je prostě k sežrání.A tenhle díl rozhodnul o tom, co si koupim za další hru na PS3-děkuji...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Jak má vypadat akční film???Takhle!!!
Crash (2004)
nářez za 5 hvězd-černý humor a život sám...
Tajemný muž (2012)
Od 5ti hvězdiček jen kousek kousíček...Ten konec no...
Muži v černém 3 (2012)
Důstojné pokračování předchozích dílů.
Brazilský masakr (2006)
Tak to nebyl vubec špatný film.Krásná příroda -dobré hereckě výkony a dobrá atmosféra-já si chrochtal...Na té pláži bych chtěl žít-nádhera.Ještě,že mám játra tak prochlastaný...
Juan de los Muertos (2011)
Super zombie komedie,bohužel jsem nedávno viděl "cabin in the woods"a to byla prostě nálož tohle je super film ,ale při srovnání ....