Recenze (112)
Neviditelné zlo (2006)
Bomba.Od začátku až do konce se něco děje.Herci ok.A hlavního záporáka mě bylo i líto.Rozhodně doporučuji...
Bengálský tygr (2010)
Film na sobotni odpoledne-nic víc nic míń,ale ten tygr byl fakt dobrej.Ani jednou jsem se nebál-což u takového filmu je velké mínus...
Scary Movie 4 (2006)
Jestli to nebylo tou 7kou vina co jsem si k tomu rozdělal,ale ja se smál.Prostě mě to sedlo.Od takového filmu očekávám,že se budu smát a to taky jo.Nic víc jsem nečekal a proto klidně dávám 4 hvězdy.
Chaos (2005)
Vydržím u filmu hodně,ale tenhle kousek jsem si pouštěl natřikrát.Fakt jak píše LIVINGDEAD ,brutal.
Poslední dům nalevo (2009)
Žádné hluché místo.Zábava od začátku až do konce.Prvotřídní thriller.Ani ne tak horor.Ale o krev a násilí tu není nouze.Opravdu DOPORUČUJI...
Insomnie (2002)
Jedna z nejlepších krimi co jsem viděl.Perfektní atmosféra:Koncert pro Al Pacina.To je ta role,která mu přesně sedne.A scéna na kládách je bomba.Podle mne vrchol krimi vůbec.A ta atmosféra.Plný počet a škoda,že nejde ještě jednu hvězdu přidat...
Autopsy (2008)
Ze začátku to vypadalo,že to bude zase jeden z těch hororů co ho v půlce budete chtít vypnout.A NE!Od poloviny perfektní hororová jednohubka.No ještě,že jsem na to nekoukal v nemocnici,kde jsem 8 neděl ležel...
Červený drak (2002)
Prvotřídní krimi s geniálním Anthony Hopkinsem a prvotřídní atmosférou.Rozhodně to není kopie Mlčení Jehńátek,každý z těchto dvou filmů je jiný a oba za plných 5 hvězd...
Lidská stonožka (2009)
Jedním slovem Zvrácenost!
Vítejte v KLDR! (2008)
To není dokument ani tak o KLDR,ale skupině turistů-nezajímavé-škoda času...