Recenze (16)
Jupiter vychází (2015)
Sak maj dyk
Freddyho úlet (2001)
Trapný, pobuřující, nevkusný a úchylný. Dal bych víc, ale nemůžu, nejde to.
Klub sráčů (2000)
Super hudba, pěkný kočky a britskej humor smíchanej s hovnama a blitkama. Šlemíno, Prcašo nastupovat.
Samotáři (2000)
for KevSpa.... já myslim hulim dost
Torrente 4: Smrtící krize (2011)
......... bezpáteřní, zbabělej, ulhanej, plešatej, spocenej a nechutnej slizoun a tlusťoch Bouřlivák Torrente. SUPER!!!!!!!!!!!!!
Pán převleků (2002)
Tenhle film jsme tak dlouho sháněli. Já a bílá vdova. Zasmál jsem a nemůžu hodnotit jinak.
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Je to tak strašně špatný, až jsem se musel smát. Dvakrát jsem si potáhnul a vydržel jsem to 15 minut. Za zasmání dávám hvězdu.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Kňučící Jaroslav Sypal do toho dal maximum a zabralo to. Vypadla z toho taková sračka, že jí neni v české kinematografii rovno. Kdybych chtěl trýznit muslimy v Abů Ghraib, pouštěl bych jim místo waterboardingu tenhle filmík střídavě s Playgirls.
Slunce, seno, jahody (1983)
Maximálně ta nostalgie. Jinak už nikdy víc.
Slunce, seno, erotika (1991)
Už nikdy!