Recenze (36)
Za čárou (2021)
Hodně upjatá sci-fi hovadina. Málo vysvětlení, hraní si na amerického dokonalého superhrdinu a špatné Rusko.
Trafika (2019) (pořad)
Hlášky a spojení titulků pobaví, ale ten přednes.. Něco takovéHO V NOvé DVB-T2 nenajdete :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Člověk se prvně rozkouká, pak zakouká, oblíbí si postavy, které se objevují a umírají a když se blíží happyend, je hodně zklamaný.. nepřijde.. A vše, za čím se příběh ubíral, bylo marné, zbytečné..
Nedotknutelní (2011)
Opravdu vtipný film dle mého gusta. je mu jedno, že je na vozíku, že se o něj stará jako o dítě, že mu utírá pr***, prostě ho bere jako druhého člověka, který se nehne. Žádná lítost, což imponuje François Cluzetovi, kterého upřímnost Omara fascinuje a ač neví, čeho se od něj dočká, stačí mu, čeho se od něj nedočká - litování. Vtipná lidská dramokomedie, kde jsem se opravdu nasmál, protože reakce mi připadají přirozené a herci nehrají, oni si to užívají a výsledek je znát! Pět*
Lovci dinosaurů (2005)
Hvězdu za snahu, ale jinak nic moc. Čekal jsem alespoň dobrou grafiku, ale efekty horší, než v první, kingkongovi.
Lake Mungo (2008)
Nuda, nuda, nuda.. Chvíli mi to připomínalo Paranormal Activity, ale nuda. Celý film jsem čekal na zápletku, ale je to spíš dokument s hodně nekvalitními videi, svědectvími, dohady, ale bez akce či napětí.
Armáda démonů: Matka slz (2007)
Já nevím proč, ale takovéto filmy mě akorát iritují. Nastíněný příběh, který se nedozvíte kompletní - třeba kde se bere ta opice?, naivní uřvaná hlavní hrdinka, nelogické souvislosti a nesmyslnosti. A vyvrcholení je spálení košile? A když je na konci filmu celá špinavá od čehosi, tak vyleze a je čistá?? Nebavil jsem se, nebál se, nelekal se. Dle příběhu to mohl být zajímavý horor, ale je to nudný nudný film.
Mlha (2007)
Zvláštně pojatý film, který působí amatérsky i propracovaně. Na létající příšerky s divnými zuby překvapivě velký film s poněkud šokujícím koncem.
Všemocný (2011)
Zajímavý film s psychologickým propracováním, originální zápletkou a dokáže vtáhnout do děje, kdy si řeknete: "Kdybych ji tady měl, tak bych... " Zajímavý film, u mě 3*
Osudové setkání (2000)
Pro mne hezký dojemný příběh. pro začínajícího spisovatele poučný a dokáže chytnout za srdce. Spousta pravd, rad, náznaků a poučení do života. Po dlouhé době film, který mě chytil za srdce. Škoda, že legenda Sean Connery je v důchodu.