Recenze (36)
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Skvělý seriál s výbornou hlavní představitelkou. Jen zřídka se netrefí do mého humoru, jinak velice zábavný, realistický ve filmovém vývoji a stárnutí postav. Je to seriál, který svým jemným a charakteristicky „hloupoučkým“ humorem pohladí duši toho, jež se chce u kávy relaxovat a odpočinout si. 75%
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Na tento film jsem se těšil. Nabízí skvělé obrazy, napínavou akci, nezdolnou odvahu a moudrost krále a věrnost jeho vojáků. Jistě nejsem jediný, komu tento film pustil adrenalin do žil. Pustit si jej před tréninkem bude po soupeři. Závěr: film, ve kterém najdeme pár emocí a detailní drsné bojové scény. Film ,který je krásný pro oko a pro fantazii, ale ne pro děti.
Pianista (2002)
Film o hrůzách války a špetkou nadsázky. Napínavý, ač místy nudný film a vynikajícím hlavním představitelem. Zajímavý film o osudu jedné osoby s krásnou hudbou.
Lovci lvů (1996)
Skvělý někdy až dech beroucí film. K tomu dobří herci, krásná příroda a některé drsné scény působí velice přesvědčivě. Viděl jsem jej 2x u kávy a stále je zajímavým kouskem.
Predátor (1987)
Pro mne výborný akční film s dobrou scifi a s Arnoldem. Dobrá práce kamery, vynikající záběry džungle, rychlá akce a správná atmosféra chlapské bandy žoldáků vám zvedne tlak a dostane do akce. Skvělé efekty a podmanivá hudba tomu jen přidá.
Zelená míle (1999)
Vynikající film dle předlohy Stephena Kinga. Smutný, realisticky mysteriózní film, u kterého se člověk usměje i zapláče. Tom Hanks jako správný chlap a „obrovský cofí, jako káva..“ dají tomuto filmu srdce. Viděl jsem jej 4x a stále je to pro mě velice obdivuhodný film.