Recenze (48)
Dokonalý šéf (2015)
příjemný snímek...sympatičtí herci...celkem dobře a věrohodně zahrané
Marťan (2015)
100 krát lepší než Gravitace s uječenou Sandrou Bulock.
Mike Tyson: Naprostá pravda (2013) (pořad)
upřímné a zabavné...myslím, že Mike by se mohl klidně živit jako vyprávěč nebo komik .... 80 %
Spectre (2015)
kromě úvodní scény v mexico city, nic zajímavého .... a Craiga už by měli vyměnit....nuda
Amazing Spider-Man 2 (2014)
spiderman v podání Andrewa Garfielda mi moc nesedí (moc cool, všechno mu jde tak lehce - NUDA) ... navíc scéna ve které se pokouší zachránit svou lásku a přitom ji zlomí vejpůl, tak to bylo snad proti všem filmovým pravidlům .... naštěstí to trochu zachránili nadějným koncem ... 50 %
Slídil (2014)
dobrý námět, dobré herecké výkony ... nicméně při sledování toho slídilského hyenismu se mi dělalo blbě od žaludku a měl jsem 100 chuti ten film vypnout
Chappie (2015)
tvůrci filmu se měli rozhodnout jestli chtějí natočit rodinný film s velmi povedeným rošťáckým robotem, nebo gangsterku ala jihoamerická (jihoafrická) mafie ... kombinace obou žánru dohromady se nezdařila ... 50%
Carrie (2013)
10 minut a dost...škoda, těšil jsem se na Chloë Grace Moretz, ale ten film je totálně mimo...takže originál 5 hvězd a tenhle ubohý remake 1 hvězda
Útok na Bílý dům (2013)
Konečně nějaká kvalitni popcornovka. 100%. "Olympus Has Fallen" je jen slabý vývar.
Kmotr III (1990)
pro mně nejlepší Kmotr...výborný Al Pacino a Andy Garcia