Recenze (48)
Rupture (2016)
Tak trochu béčkový film s blbým koncem, asi bude pokračování. Nicméně dívat se na to šlo. ***
Ponorka (1981)
dlouhý film, který ale rozhodně stojí zato vidět
Zpívej (2016)
osobně ty moderní animáky moc nemusím, protože kromě bezchybné počitáčové animace a pár vtipných momentů nemají co nabídnout...ale toto je vyjímka, žádná krimi zalpétka (zootopia, mimoni...) ale samé pozitivní věci (přátelství, naděje) a spoustá hudby...minimálně stejně dobré jako trailer...za mně 5 hvězdiček a doufám, že bude pokračování :)
John Wick (2014)
Chudák Keanu, od dob Matrixe ne a ne zahrát v nějakém dobrém filmu. Tentokrát vyměnil vyvoleného Nea za Babajagu :))) Ani na druhý pokus jsem se nedokázal na tu trapárnu dodívat (a to už je co říct). Za mně 2 hvězdy.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
váhal jsem mezi 4 a 5 hvězdami, ale v podstatě nemám co vytknout ... 100% kvalita
Hardcore Henry (2015)
na můj vkus málo filmu - hodně herní střílečky...max 60%
Jason Bourne (2016)
Kam se hrabe James Bond atd...akce, vizuálně perfektní, děj... Navíc Jason Bourne je mi sympatický, protože to není jenom perfektně vycvičený agent zabiják, ale taky dobrák a oběť "systému"
Příběh lesa (2015)
krásné, pravdivé i smutné ... skoro se stydím, že jsem člověk a že tak měníme a devastujeme svoji zemi
Králové hor (2015)
jedine co mi vadilo byla postava Lukase - nevděčný, nemluvný spratek...sice v závěru s tátou najdou řeč, ale nebýt toho, dál bych 5 *, takhle jenom 4*
Triple 9 (2016)
rozhodně doporučuji...film si drží rychlé tempo od začátku do konce...za mně 4* a celkově bych to viděl na 75%