Oblíbené filmy (10)
Titanic (1997)
Titanic - nádherný, romantický příběh založený na skutečené události. Perfektní režie - James Cameron, výborné scénáře, nádherná hudba od Celine Dion. Co víc si může divák přát ? Vzhtah k tomuto filmu si najde snad každý ! Film ukazuje dokonalé aspekty, jak z hlediska historického tak pro nás holky, romantiku. Příběh o nepotopitelném Titanicu s tragickým koncem si právém zaslouží náš obdiv !
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Nebudu se rozepisovat, jak jsem to nečekala ! Četla jsem knížku, vlastně všechny knížky a věděla jsem co bude následovat. U mnohých filmů mě právě znalost předlohy spíš naštve a film mě nudí. Nemyslím hitovky jako Titanic, Shawshank atd ;) ale většinou to tak bývá ! A tady mi to bylo úplně jedno: Yates je skvělý jeho díly jsou nejlepší (nejdražší) =D Byla tam akce, láska, moudrost. Bylo tam drama, vtip a chvílemi jsem byla těžce dojatá ! Bylo to brilantní, velkolepé,s výbornou hudbou, skvěle zahrané (všichni herci zejména: Rupert, Daniel, Emma, Helena, Alan, Ralph, Michael Gambon, Maggie Smith, Matthew jako Neville, prostě všichni !) Ikdyž tam byly odchilky od předlohy - kašlu na ně !! Jsem hrozně šťastná, že se ten end prostě vydařil (za tím si stojím!) nejen za sebe ale za všechny, kteří se tam jen mihli ! A taky jsem ráda, že jsem mohla být tou malinkou součástí milionové mozaiky tohoto příběhu ! Díky Rowlingová, děkuji pánové režiséři a Vám H+R+H ♥
Králova řeč (2010)
Jeden z nejlepších britských filmů vůbec. Colin Firth a Geoffrey Rush si Oscara právem zaslouží ! Geoffrey exceloval ! Králova řeč má všechno co jen má velkofilm obsahovat (scénáře, výprava, hudba,kamera). A přesto, že film byl historický člověk se u něj také skvělé pobaví. Celý film je paráda a ráda na něj půjdu ještě do kina ! ;)
Zápisník jedné lásky (2004)
Ten příběh nebyl zase taková hitovka, ale tak dokonale zfilmované a pojaté, se Zápisník jedné lásky jasně zařadil mezi mé nejoblíbenější filmy. Rachel a Ryan byli skvělí stejně tak jako jejich starší dvojnící Gena a James. U konce filmů se vždy maximálně dojatá ! Skvělá hudba, skvělý film jeden z nejlepších romantických filmů téhle doby !!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jeden z nejlepších filml vůbec !! Skvělý Tim Robbins a Morgan Freeman ! Ten příběh chytne za srdce i největšího tvrďáka. Jednoduše - dojemný, výborný. skvělý a ohromující příběh neprávem odsouzeného Andyho a vězně Reda.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Miluju nakládačky, děvky a faráře, nemocné vedení, čumperverta, advokáty přes lidská práva, Bridget s prdelí jakou je Brazílie, prostě miluju ten film !!
Pelíšky (1999)
Nádherná souhra nejlepších českých herců, zejména pak pan Kodet ! Skvěle vystihlá atmosféra krutých let naší země. Myslím si, že je to jeden z nejlepších českých filmů !! A navíc ty nejlepší hlášky, které mne rozesmějou teď v tomto věku ale taky až mi bude třicet nebo padesát !! ;)
Pařba ve Vegas (2009)
Natočit to za 15 dní, paráda ;) Carloos, dobrej týpek !
Nezapomeň na mě (2010)
Neodolatelný Rob a krásná Emilie.. Narozdíl od některých se mi líbil úplně celý film, ani chvilku sem se nenudila.. :) Ráda dám 5* A musím pochválit konec, ten sem teda absolutně nečekala a skoro mě dojal..
Sám doma (1990)
Pro mě Vánoční klasika ♥