Poslední recenze (9)
DobroDRUH (2015) (pořad)
Řečeno bylo vše, je to doopravdy špatné, a to velice. Koukal jsem na další díly doopravdy už jen za účelem pobavení, což je velice smutné. Já osobně našetřím hrachy a cca jednou za rok někam vyrazím po své ose. Nazvat se sám dobrodruhem by bylo troufalé, ale co předvádí Lelek je tristní. Hodnota informací je doopravdy mizivá (spíše žádná) a dopravu si zajišťuje ne zrovna levným způsobem. Pořád mě nejde do hlavy pro jakou skupinu lidí jsou tyto informace určené. Polovinu informací ví snad u nás každý člověk (potažmo druhý) a druhou polovinu se dá najít v jiných dokumentech s mnohem větší informační a vzdělávací hodnotou! Cestování v červených keckách je skoro nemyslitelné, což koresponduje s jeho pohodlnou dopravou. V neposlední řadě musím vyzvednout jeho "lemplovitost"!!! Vše chce vyzkoušet, nic však nedokončí, nedonese, neunese, ale alespoň jídlo mu skoro všude chutná a žaludek má zřejmě jako kačena, když vidím co vše do sebe nasype. Velice mě mrzí, že se pod tímto projektem podepsala Česká televize! Jedna hvězda, každá snaha se cení, i když výsledek je vždy nejistý. PS: "ohňostroj marnosti" super komentář
Jupiter vychází (2015)
Velké zklamání!!!
Šest ran do klobouku (1981) (pořad)
Pamatuji, na tu dobu dobrý a těšil jsme se na to. Nicméně by mě moc zajímalo, kde skončil ten podepsaný klobouk?