Recenze (112)
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
no co dodat..
Americký gangster (2007)
tak tohle sem ani nedokoukal,fakt nuda a nic
Gladiátor (2000)
...za snahu a krev
Statečné srdce (1995)
dalsi bomba z ranych let....a ty bitky no a hlavne konecne FREEDOOOM sem malem neustal a to jak mu zabili na zacatku to kotatko to byl taky peknej hadr
Cesta do pravěku (1955)
vyborny
Na samotě u lesa (1976)
jo,dalsi ceska pecka
Trainspotting (1996)
paradni jizda
Podfu(c)k (2000)
kdyby byli ty nasi cikani vsichni jako brad tak uz by sme asi nebyli.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
fakt hdinstvi sem hrdinstvi tam muzicka zase hrdinstvi plac a furt dokola a jeste ke vsemu mattdamon. ale ty jatka,ty byli tezky...
Hořký měsíc (1992)
zboznuju tenhle film je to fakt paradni pecka. emmanuelle....neskutecny