Recenze (112)
Muž z oceli (2013)
...za ty triky,jinak teda jako nic..
Top Gear (1978) (pořad)
no,jeste na to mit,,,
Koule (1998)
....sharon.....
Útok z hlubin (1999)
nej. film se zraluckama.
Thor (2011)
....no to snad ne???
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
....charles vi,charles umi.....
Na vlastní nebezpečí (2007)
no...do kina v zadnym pripade,ale takhle pekne na vecer v televizce...asi tri,ale pan krobot jednu navic.
Hra o trůny (2011) (seriál)
neni co dodat.saga jako prase...
Drive (2011)
....autika a gore...a trocha ty romantiky.
Bronson (2008)
pravda,trochu zvlastni,ale....asi refn.