Recenze (112)
Černá labuť (2010)
tak tady me bez kecu presvedcilo kotatko o svych hodne velkych kvalitach jak hereckych tak....tech...peecka
Hon na čarodějnice (2011)
...az na ten preplaclej konec docela jizda a taky tam obcas mohlo neco vystriknout hl. v tech kriz. bitkach
Cizinec (2010)
takova pekna pohodicka...fakt to nechapu
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
steve je tady buh jako vsude a je to fakt dost dobry.krev a kozicky a steve,co vic si prat
Tupíři (2010)
jste amicci,obcas sem padal ze zidle
Příběh gangstera: Nástup k moci (2007)
paradne natocena rezba o skutecnym zabijakovi(cich)..hodne hodne slusny.. west-ham - man.united 0:4
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
vyborny
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
vazne pecka a hl. ta kocicka
Od soumraku do úsvitu (1996)
no comment....
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
....az na tu pisen na konci