Recenze (430)
Já, robot (2004)
Za me dobry pribeh a i dobre zpracovane. A i po letech se na to da koukat!
Rychle a zběsile 9 (2021)
No jde to hodne z kopce s timto vsim… tak snad dalsi dil bude “lepsi” :)
Kamarád taky rád (2011)
Tohle me pobavilo. Bylo to vtipne a zabavne.
Spider-Man 3 (2007)
Tak tady jsem vlastne poprve mohl zahlidnout Venoma :) Hodne utahane a ne tolik akcni a komicke…
Sprosťárny (2013)
Dost ujeta komedie. Je to az k nevuvereni ale ma to napad ;)
Blíženec (2019)
Az na ty trochu okate pocitacove sceny je do dobry ;)
Temná faleš (2022) (TV film)
No nechal jsem se nachytat na to nejakym hodnocenim 93% a dost toho casu lituji… Herecke vykony nic moc ale napad dobry.
Červený trpaslík - Země zaslíbená (2020) (epizoda)
Super - je to zpet! ;)
Jerry a Marge: Tajemství loterie (2022)
Bavil jsem se :)
Máš ji! (2018)
Slusna komedie co pobavi a jeste na zaklade skutecne udalosti! :)