Recenze (429)
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Pro male deti az moc akcni, pro starsi asi uz dobry.
Jerry a Marge: Tajemství loterie (2022)
Bavil jsem se :)
Temná faleš (2022) (TV film)
No nechal jsem se nachytat na to nejakym hodnocenim 93% a dost toho casu lituji… Herecke vykony nic moc ale napad dobry.
Eternals (2021)
Tak super, další hrdinové do budoucna, se kterýma se bude muset počítat :)
Hra na oliheň (2021) (seriál)
No tak tohle je zajimavý počin od korejců. V jiných státech by to snad už takhle natočený ani být nemohlo :)
Lucifer - Série 6 (2021) (série)
Opět, polovina série o ničem ale druhá to tak nějak zachránila. Jedna celá hvězda je za ten konec, jinak by to bylo na 3*.
Lupin (2021) (seriál)
Celkove dobry napad a hezky natocene. Skoda pokulhavani u druhe serie, jinak by to bylo za krasnych 5*. Treba treti serie prekvapi ;)
Lupin - Série 1 (2021) (série)
Tahle serie me fakt bavila.
Lupin - Série 2 (2021) (série)
Nektery dily uz byly horsi a zdlouhave. Ale obecne to celkem slo.
Moudrost traumatu (2021)
No začátek docela zajímavý nebo respektive 1/3 filmu ale jen do té doby, kdy se řešilo víc trauma v dětství. Ale poté, v co se to zvrhlo bylo až do očí bijící. Je sice hezké, že to je z pohledu "profesionála" ale absolutně nic nepodloženého a jen na základě "zkušeností" a "domněnek"? :) A zase všechno v životě lidí házet na trauma? Jako sorry ale ne. Nedej bože, navádět lidi aby se dostali do jiného stavu pomocí "drog" aby to mohli procítit? A všichni vězni jsou vezni, špatní lidi jen díky traumatu? Nééé díky.