Recenze (62)
Na tuhle nemám (2010)
Po HODNĚ dlouhé době konečně romantická komedie, která je doopravdy vtipná a zároveň není úplně blbá nebo nechutná.
Kniha přežití (2010)
Co mě fakt dostalo, tak to je úplně perfektní akční scéna dobývání domku v poušti, která je natočená celá na jeden dlouhej záběr bez jedinýho střihu a přesto působí dynamicky a zároveň dokonale přehledně. Hodně příjemná změna oproti dneska modernímu super rychlýmu a zmatenýmu střihu.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
This looks like some kind of medieval gay bar :))
Život Briana (1979)
Po asi 15 minutách nudy a trapnosti jsem to musel vypnout.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Nebyt uchylnyho lemura a tucnaku tak je to polovicni.
Tropická bouře (2008)
Po druhym shlidnuti jasnych 5* ! !
Vítej doma (2008)
Jedno velky WTF??!!
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Klasickej letni blockbuster, sice trochu preplacanej ale jinak pohodova zabava.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Uz dlouho jsem se u filmu tak nezasmal ! !
Na vlastní nebezpečí (2007)
A to měl být jako pokus o akční film? To by nesměla být každá "akční" scéna celá zpomalená!