Recenze (435)
Na tenkém ledě - Polibek a pláč (2020) (epizoda)
Snaha o monstrózní finále byla tak strašně přehnaná, že to všechno bylo nakonec spíš k smíchu...
Na tenkém ledě - Pinecrest = divočina (2020) (epizoda)
Pomalu ale jistě se ze seriálu stává natahovaná nuda...
Jak si nepodělat život - Až budou krávy lítat (2019) (epizoda)
Jedno bych si potřeboval vyjasnit - Byl tam pan Odvárka?
Poslední rozloučení s Karlem Gottem (2019) (pořad)
Opravdu se tady už hodnotí pohřby?
Joker (2019)
Herecký koncert Joaquina Phoenixe, který v ponuré atmosféře celého filmu září od začátku až do konce... Celé je to natočené tak, že máte po celou dobu pocit, že snad Joker sedí na sedačce hned vedle vás - není vám jeho přítomnost vůbec příjemná, zároveň vás ale zajímá, co udělá dál, takže jeho přítomnost snášíte dál... Vše je navíc doplněno výborným minimalistickým soundtrackem, který celou atmosféru ještě umocňuje... Zlatý plešoun od akademie pro Phoenixe a 4 hvězdy ode mě pro Jokera...
To se ví (2019) (pořad)
Pořad, pro jednodušší diváky, který kope do Miloše Zemana a Andreje Babiše... Tomu říkám skvělý nápad... A korunu tomu nasazuje ultravtipná Halina, která recykluje svoje parádní hlášky z Banánových rybiček...
To Kapitola 2 (2019)
Nic, co byste nutně museli vidět, ale na druhou stranu kdy jindy se na tenhle film podívat než v kině... Za mě 7/10...
Dobrý ročník (2006)
Žánrová záležitost, která za celou dobu nepřekvapí snad ani jednou...
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Neviděl jsem to, ale takovou radost Ovčáčkovi zatím neudělám, abych mu napálil odpad... 😀
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Série s opravdu hloupou ruskou zápletkou, která nesahá těm předchozím ani po kotníky jak po stránce napětí, tak ani humoru... Jasně, snažili se držet osvědčeného receptu (např. Steve a Dustin v izolaci od zbytku party), jenže to bylo všechno zabalené tak mizerně, že mě na další návrat Stranger Things úplně přešla chuť...