Recenze (5 203)
Úsvit (2023)
Viem oceniť dobrý námet a tu konkrétne ešte aj colorgrading, prípadne ostrovtip hlavnej hrdinky. So všetkým ostatným mi zjedzte kokot. 2 z 5
Napoleon (2023)
Je to veľkolepé a človek si má chuť hneď pozrieť aj Gladiátora. V kine to zbehne skutočne rýchlo. Avšak, je to Ridley a tak k tomu treba aj pristupovať. Veľa vecí je skratkovitých, veľa vecí sa prejde bez povšimnutia a hlavne, tvorcovia od vás chcú, aby ste to navnímali. Potom sa vám dostavia emócie, ktoré vám ten príbeh ovplyvňujú. To je presne Scottov štýl. Radšej niečo nepovie, aby si to divák vyložil po svojom. U mňa to bol vzťah N+J, ktorý má v prvej polke filmu nejakú emóciu a úplne inú v druhej polke. A presne na tento kontrast a vývoj sa to hralo. Bitky? Choreografia, výprava a zmar postupne gradovali. Waterloo si pozriem niekoľko krát. Nad technickou stránkou sa snáď ani nemusíme zamýšľať. V Moskve mi bola zima aj za nich. Určite je to snímok, na ktorý treba ísť do kina. Lenže, pri záverečných titulkoch som si ako prvé povedal, že sa teším na režisérsku verziu. Ako film a zároveň historický (skoro verný) exkurz to však funguje, aj keď Phoenix je tu viac výrazový ako akčný. Jednu si nechám do foroty, preto mocné 4 z 5 (CC, Superscreen, predpremiéra)
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Jednoduchý príbeh, jednoduchá motivácia a kopa mŕtvych zetkárov. Zručnejší režisér by to spravil ešte výživnejšie a akčnejšie, ale to, čo z toho chcel dostať, sa mu podarilo. Len nech ich pekne vytláčajú. 4 z 5
Stvořitel (2023)
Klasický a sto krát videný príbeh v novom, vizuálne atraktívnom a emočne nabitom šate. So splnenými kvótami, samozrejme. Absolútne sa nevyriešil problém, vojna bude pokračovať, stroje budú ešte silnejšie, ľudstvo ešte slabšie a nakoniec všetci umrieme. Hlavne že family zostala zachovaná. Viac teda rodinný ako kvalitný sci-fi film. Technicky ale fajn. 3 z 5
Malá mořská víla (2023)
Ani vizuálne. Super ODPAD!
Zatmění (2023)
Určite by to skvelo fungovalo, ako vtipná a zároveň temná, konverzačná divadelná hra. Až do posledných minút, vďaka skvelému strihu a rozprávačským schopnostiam režiséra, neviete, kto po kom vlastne ide a kto je do toho ako zapletení. Nedokázalo to ale úplne strhnúť a zaujať tak, ako by si to zaslúžilo. Nevadí. Rozhodne snímok, ktorý potrebuje druhé videnie. Silné 3 z 5
To ty nosíš smůlu, lásko (2023)
Samko si na prvotinu vybral ľahkú, letnú komédiu, lebo si myslel, že je to fajn žáner a ľudia na to prídu do kina. Česko-slovenské obsadenie, kamaráti, ľudia čo sa poznajú. Ako to dopadlo? Na chvíľu som vypol zvuk, nedíval som sa a keď som to potom nahodil, o nič som neprišiel. Chceli si spraviť dovolenku v Chorvátsku nie za svoje prachy. Bez vtipu, bez chémie, bez zmysluplného scenára. Tak, ako bol chaotický začiatok, tak bol chaotický aj zvyšok filmu. Neveril som, že to niekedy poviem, ale Tak fajn je oproti tomuto klenot letných komédií. Len za Čobejovú 1 z 5
Nic ve zlým (2023)
Nebudeme si klamať, scéna na pláži je za dve hviezdy. Konečne sa vyzliekla! Malo to vtipné momenty, vyhlo sa to zlému humoru, inak je to ale stokrát prevarený príbeh, bez prekvapenia. 3 z 5
Meg 2: Příkop (2023)
Totálny výplach, bez zmyslu a napätia, ale súboj chobotnice a žraloka bol super. 2 z 5
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Rok sa s rokom stretol a tvorcovia zistili, že musia plniť kvóty. Takže tu už máme lezby, zberačku, šikmú, hendikepovanú, už len pes chýbal. Príbehovo laťku ale posunuli o hodný kus ďalej, rovnako tak aj prevedenie bolo na inej úrovni. Skvelá séria. Desivá, ale skvelá. Trojku daj sem hneď. 4 z 5