Recenze (82)
Krajní meze (1995) (seriál)
U mě jak Akta X. Slabší menšinu přehlasovala většina senzačních dílů. A ten opening, to je prostě nezapomenutelné.
Disturbia (2007)
Na místo Jamese Stewarta přichází Shia LaBeuf. A že mu to teda jde. Odhaluje intimitu sousedů až narazí na něco znepokojivého, až střašlivého. 5/5
Zóna soumraku (2002) (seriál)
Vezmete-li Krajní meze, Akta-X a Faktor Psi, rozmixujete ho do hromady. Vyjde vám Zóna soumraku, béčková verze staršího seriálu, ale i tady mě jisté díly velmi překvapily.
Zóna soumraku (1983)
Zkuste si představit moment když příjdu k počítači. Není tu naprosto nic, jenom já a monitor. Najednou samo naběhne stránka s tímhle filmem. Dávám-li tomu 4*, tak jste se ocitli v zóně soumraku. 4/5
Ještě blbější (1997)
A tohle mělo být jako co. Jeff Daniels odešel od Jima a přesvědčil mě, že on je ten blbější.
Seed (2007)
Ano, máme tu další Uweho kravinu a jako obvykle, nepovedenou. Příběh ničím nezajmul, klasický UB styl, který nemá cenu komentovat.
BloodRayne (2005)
Už vím, proč Blizzard neprodal práva na warcraft film Uwe Bollovi. Hra, to byla dobrá, ale UB ten film naprosto posral.
Sám v temnotě (2005)
Slater a Reid šlápli vedle. Neměli na ten film kývnout, takhle aspoň vidíte, že za prachy skočí na každou pi******.
House of the Dead (2003)
UB se opět předvedl a dokázal, že není režisér. Naprosto film o ničem. Žádný strach s filmu nevyzařoval, ani akce, napětí, vůbec nic. UB by měl být zakázán.
I Am Omega (2007)
Obyčejná kopírka Já legendy. Nic víc, prostě další zbytečnost.