Recenze (82)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Spousta krve......Spousta vtipu. Tucker & Dale jsou nerozlučná dvojka a měli by víc takových komedií natáčet spolu. Fakt úžasné nemám co dodat 5/5.
Vetřelec ³ (1992)
Fincher to dokázal. Třetí díl nedopadl žalostně. Naopak, byl to druhý nejlepší díl vetřelce.
Vetřelci (1986)
Ripleyová opět zasahuje, ovšem ne sama. Má sebou hordu mariňáků a androida, který se nezbláznil. Naprosto senzační pokračování.
Sám doma (1990)
Oddychovka pro celou rodinu, která nevyzařuje tupost, právě naopak. Příjemně to překvapí.
Sám doma 3 (1997)
Zbytečné, žalostné, k pláči. Nic víc!
Sám doma a bohatý: Vánoční přání (1998)
No......abych se nerozepsal milióny řádků negativit na tento film, zaměřím se raději na pozitiva. Nóóóó................................................................................mělo to konec. To je jediný klad na tomhle filmu.
Planeta opic (2001)
To že Tima Rotha, Helenu B. Carter, Michaela C. Duncana i Charletona Hestona (ty největší hvězdy filmu) dali do opičích rolí bylo teda super. Masky úžasné, a typicky Burtonovské. Co víc si přát?
Dr. House (2004) (seriál)
Hlášky Hugha Laurieho mě prostě dodělávají.
Hory mají oči 2 (2007)
Byly tam tuny krve, zrůdy a vojáci. Jednička, jako remake také s tunou krve, byl ale tak úžasný tím, že lidé měli úctyhodný pud sebezáchovy a přes to, že nebyly moc silní se snažili přežít. Jo mělo to něco do sebe, ale tohle?! to vážně netuším, co mělo být.
Ruka zabiják (1999)
Puberťácká parodie na halloweenskou řežbu. Musím říct, že se to povedlo.