Recenze (11)
V zemi Jane Austenové (2013)
Za mne koukatelné
Tvoje, nebo moje Vánoce? (2022)
Viděl jsem ve 3 dnech 6 vánočních romantických příběhů rok výroby 2021/22 tohle všecny co jsem zatím viděl o třídu překonává 7/10
Buko (2022)
Po dlouhé době jsem byl v biografu. Dokonce na českém filmu. A ten film nebyl cringe. A moc se mi líbil. Stojí za návštěvu kina. Opravdu. Pokud nepotřebujete ve filmu výbuchy, násilí, nebo řešení nevěry měl by se se velmi pravděpodobně líbit i vám. Přidávám jednu hvězdu protože české filmy mají podle mého vždy o cca 10 % méně než by měli mít.
Osada - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Někdy mám pocit že u jakéhokoli českého počinu se musí k hodnocení na csfd přidat tak cca 20%
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Kult
The Perfect Kiss (2018)
Nečekal sem že něco může být o tolik horší než Léto s gentlemanem
Zítra se bude tančit všude (1952)
Rudá hvězda 1. za odporného buržuje Adamíru. 2. za kostým atomové bomby. 3. za dialogy u kterých jsem se málem počůral. 4. za to že alkoholik je nedílnou součástí rudé budoucnosti
Rozum a cit (1995)
Mr. Palmer rulez
Kateřina Veliká (2019) (seriál)
Nejvetěší problém mám s věkem hlavní představitelky - Helen je sice skvělá herečka ale prostě většina příběhu je o ženě, která je o 40-35 let mladší a prostě to nefunguje .... s Potěmkinem se se známila ve 33 letech při pugačevově povstání ji bylo 46 při anexi krymu 54 a 74 letá helen to prostě nedá ...
Ošetřovatel (2011)
Moje děti hýkali smíchy...